UA RU
СУПЕРМАРКЕТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

Бонусна програма. «Железяка Б.П.»

Як стати учасником ?

1.Заповнити анкету на касі та отримати фізичну карту безпосередньо в магазині  2.зареєструватись на сайті та отримати віртуальну карту в особистому кабінеті.

3. Отримати запрошення від партнера для реєстрації онлайн та отримати підвищений  % знижки . 

 

 

Як збирати бонуси на карту ?

1. Пред'явіть фізичну або віртуальну (з особистого кабінету) картку при покупці на касі.

2. Отримуйте від1 до 5% від суми покупки.


 

Градація бонусної програми .

1% - 500грн

3% - 5000грн

5% - 20 000грн

Переваги для учасників .

-       Накопичення бонусів та витрата їх на товари з асортименту де 1бонус = 1грн .

-       Можливість повернення товару без чека .

 

 

Умови:

  1. Пластикова або віртуальна бонусна картка - дозволяє накопичувати та використовувати накопичені бонуси для придбання товарів, де 1 бонус = 1 гривня.. Набрані бонуси не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і виплачені покупцеві готівковими коштами.
  2. Повернення товару придбаного за бонуси. При поверненні товару, який був придбаний з використанням бонусів, сума використаних бонусів повертається на бонусну картку.

 

  1. Продаж товару з використанням бонусів. Право на використання бонусів, що були нараховані на бонусний рахунок має утримувач або будь-яка третя особа (надалі - покупець), яка пред’явила на касі бонусну картку та виявила бажання використати бонуси.

 

  1. На певні види товарів (акційні, розпродажні) нарахування бонусів може бути обмежена (перелік запитувати у продавця).
  2. Відновлення бонусної картки. У разі втрати пластикової бонусної картки покупець повинен звернутися до касира та отримати дублікат картки, заповнивши нову анкету. Оператор зв’яжеться з клієнтом за телефоном, що був вказаний в першій анкеті, для підтвердження ануляції втраченої картки та переведення бонусів на нову. Якщо у покупця змінився номер телефону, він надає копію документа, який посвідчує його особу, також пише заяву про відновлення картки.

  3. Вразі відсутності операцій по карті протягом 12 місяців – картка буде заблокована.
  4. Отримання бонусної картки покупцем і подальше її використання (в т.ч. третіми особами) є підтвердженням того, що покупець ознайомлений з умовами бонусної програми і приймає їх в повному обсязі.